Αντιδράσεις για προκλητική διαφήμιση εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτου στη Γερμανία
Η Ελληνική Πρεσβεία στο Βερολίνο προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά, αναφορικά με διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από .....

26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο, Παντελής Παντελούρης, απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.